Waarschuwing
U dient tenminste een spa te selecteren.
Waarschuwing
U kunt maximaal drie spa´s selecteren
Waarschuwing
U kunt de catalogus nu downloaden
Downloaden
Het merk Aquavia
Aquavia Spa, Europees marktleider in de productie van spa’s en massagebaden
Design met het merk Barcelona, intensieve innovatie en absolute kwaliteitsgarantie, zijn drie van de belangrijkste pijlers van Aquavia Spa, een succesvol bedrijf dat al 35 jaar als spafabrikant actief is. Wij blijven inzetten op de eigen productie van spa’s tegen de trend in van het verplaatsen van de productie naar elders.
Wij bedenken, ontwerpen, produceren, testen en verkopen onze spa door middel van een proces op basis van een volledig gepersonaliseerde bestelling, dat ons in staat stelt binnen drie weken te leveren. Deze flexibiliteit is mogelijk dankzij een strikte programmering (op basis van LEAN processen), maar ook dankzij de competentie van een zeer getraind en ervaren professioneel team.
Wij van Aquavia Spa produceren spa’s voor privé- en openbaar gebruik, massagebaden voor alle gebruikstypes en -intensiteiten, maar altijd gericht op exclusiviteit en maximale prestaties. Vanuit onze moderne, 5.000 m2 grote productievestiging worden elk jaar meer dan 2.000 spa’s en zwemspa’s geleverd aan 40 landen in Europa, Azië en Afrika.
Voortdurende innovatie, nauwkeurige controle en een ontwerp dat gericht is op de gebruikerservaring
De spa’s van Aquavia, die uitsluitend in en vanuit Barcelona worden ontworpen, geproduceerd en gedistribueerd zijn toonaangevend voor wat betreft kwaliteit, functies en technische expertise.
Wij controleren alles tot op de kleinste details: een modern design, nauwkeurig geselecteerde materialen, efficiëntie en ergonomie, onnavolgbare afwerkingen en een kwaliteitscontrole in alle processen. Dit alles dient ertoe om van onze massagebaden het product met de beste kwaliteit en de beste prestaties te maken: het meest exclusieve product binnen het marktsegment.
Onze spa´s zijn voorzien van de nieuwste en meest geavanceerde technologie die geheel in dienst staat van de personen die ze gaan gebruiken. De gebruiker staat centraal bij onze inspanningen en O&O en de kwaliteit van het design is gebaseerd op het verbeteren van wat zichtbaar is en dat wat alleen voelbaar is. Dit, in combinatie met de maximale productieve efficiëntie op basis van LEAN-processen, maakt ons tot het meest concurrerende bedrijf met een meerwaarde binnen de markt van hydromassages.
Waarden van Aquavia
- 1. Kwaliteit
- 2. Innovatie
- 3. Design
- 4. Empathie
- 5. Exclusiviteit
1. Kwaliteit
Ons kwaliteitsbeleid is radicaal, globaal en integraal. Het gaat niet uitsluitend om het eindproduct, maar we richten ons op alle facetten van het ontwerp-, productie-, distributie- en aftersalesproces. Dat wordt gestaafd door onze certificaten (ISO 9001 voor kwaliteitsborgingssystemen, EG-markering voor de strengste Europese normen), maar we gaan nog verder: onze bedrijfsfilosofie omvat de maximale kwaliteit in het werk, de arbeidsomstandigheden en onze relatie met de omgeving en het milieu.2. Innovatie
Aquavia Spa investeert een belangrijk deel van zijn middelen in O&O&I (Onderzoek & Ontwikkeling & Innovatie), altijd met een sterke nadruk op de gebruikerservaring en de efficiëntie van de installaties. Naast het waarborgen van de therapeutische, sociale en emotionele werking, moet een spa van Aquavia toonaangevend zijn op het gebied van technologie, energetische efficiëntie, kwaliteit van de materialen en betrouwbaarheid van alle onderdelen. Ons innovatieteam slaagt er ieder jaar weer in dat Aquavia Spa het voorbeeld is dat door de concurrenten wordt nagevolgd.3. Design
Wij zien design als de optimale combinatie tussen kunst en techniek, altijd met de gebruikerservaring als uiteindelijk doel. Design is daarom voor Aquavia Spa een manier om ons doel te bereiken: namelijk dat al onze spa´s eruit springen; uiteraard vanwege hun schoonheid, maar ook doordat het ontwerp van de binnenzijde, de ergonomie van alle plaatsen en posities van de jets en injectoren een complete, absolute en ongekende vorm van welzijn bieden.4. Empathie
Wij zijn van mening dat datgene wat wij doen een positieve uitwerking moet hebben op de gezondheid, het welzijn en de levenskwaliteit van mensen. Empathie, het vermogen om onszelf in te leven in de gevoelens van de mensen die onze spa´s gebruiken, is ons uitgangspunt om onze producten voortdurend te innoveren, de efficiëntie ervan te perfectioneren, verantwoorde verkoopstrategieën te ontwikkelen en een goede after-salesservice te bieden.5. Exclusiviteit
Onze spa´s zijn exclusief om twee fundamentele redenen: enerzijds zijn al onze producten de beste in prestaties binnen hun marktcategorie; en anderzijds kunnen wij dankzij onze flexibiliteit en vermogen tot aanpassing in het ontwerp en de productie spa´s helemaal op maat van iedere klant maken, voor iedere bestelling op individuele wijze. Iedere spa van Aquavia is exclusief omdat voor ons iedere klant exclusief is.Ontwerp voor een gelukkig leven
Design maakt niet gelukkig, maar helpt daar wel aan mee. Aquavia Spa ontwikkelt het design van iedere spa vanuit twee uitgangspunten: vanbinnen vanuit ergonomisch en therapeutisch oogpunt, om ervoor te zorgen dat alle lichaamsdelen kunnen profiteren van een optimale massage en maximaal welzijn; en vanbuiten vanuit esthetisch oogpunt, zozeer dat onze massagebaden zijn uitgegroeid tot centrale elementen die het verschil maken in de ruimte waar ze geïnstalleerd zijn. Natuurlijk bestaat het geluk niet uit het hebben van een spa thuis. Maar: wat een geluk om een spa te hebben!