Bij Aquavia Spa willen we onszelf opnieuw uitvinden. Daarom beginnen we een nieuwe etappe die symbool staat voor de ontwikkeling van het bedrijf en van ons breed gesorteerde productengamma. Daarom presenteren wij ons nieuwe bedrijfslogo. We hebben het nieuwe logo ontworpen op basis van een design met strakke en evenwichtige lijnen, die snel kunnen worden aangepast, met het doel onze zichtbaarheid te vergroten, zonder de kernpunten van het merk uit het oog te verliezen.
Het idee achter dit nieuwe design is het creëren van een uniek, leesbaar en associeerbaar logo dat aansluit bij onze missie en bedrijfswaarden.
De wijziging van de typografie naar een schreefloos lettertype en een kleurenpalet in zilverkleurige schakeringen zorgen voor de nodige nuances voor wat betreft design, innovatie en exclusiviteit. Door onszelf buiten de begaande paden te begeven en af te wijken van het voor de hand liggende gamma blauwe kleuren van de branche hopen we een nieuwe potentiële doelgroep te bereiken. Dit onderscheid geeft het logo bovendien de toegevoegde waarde van kwaliteit mee dat ons, naast de technische vooruitgang, voorsprong geeft op de concurrentie.
Voor wat betreft de grafische weergave staat de cirkel, zonder begin of einde, voor perfectie en eeuwigheid, en wordt gebruikt om beweging te symboliseren, in dit geval de beweging van het water. Met een ronde vorm wordt een positieve emotionele boodschap overgebracht, waarmee ons merkimago wordt versterkt en die tevens dienst doet als stempel.